Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mijn patronen.

Welkom op de pagina met mijn patronen. Na 10 jaar is er een eind gekomen aan de Kaart- en Scrapkaart pakketten van Krea 'Teja'. Een tijdje geleden heb ik een Cameo Silouette gekocht en daar een paar workshops voor gevolgd en nu leek het me leuk om daar iets te mee gaan doen.In plaats dat ik nu volledige kaartpakketten ga verkopen worden het nu patronen van doosjes ed.
Het gaat altijd om een basis patroon. Hieronder kun je in de verschillende berichten zien wat je er dan mee kunt doen, maar natuurlijk kun je ook je eigen fantasie erop los gooien....eigenlijk vind ik dat nog leuker, maar namaken is ook geen probleem.
Deze patronen krijgen een klein prijsje...dit omdat ik rechten moet betalen voor deze patronen, om dit met jullie te kunnen delen....en er zitten natuurlijk ook materiaal kosten aan vast, zoals inkt, papier enz...
De patronen zullen bestaan uit een voorblad met daarop een voorbeeld van het basis doosje/creatie....en daar nog één of meerdere pagina's met het patroon.
De moeilijkheid van de patronen worden aangegeven dmv sterren, 1 ster makkelijk...2 sterren normaal...3 sterren moeilijk...
Op dit moment zijn de patronen alleen via de beurzen en via email te bestellen. Hoe je de patronen kunt bestellen zie je aan de rechter zijkant onder het kopje "Instructies".
Groetjes Thea

maandag 5 november 2012

Patroon #8 3 sterren









Dit is patroon #8
De foto's hierboven is het basis-
patroon.
Het patroon bestaat uit een voorblad met een paar foto's, 4 grote kopieer blaadjes en 1 A4tje met hierop het patroon van de letters.
Hou er rekening mee dat je wel enig ervaring moet hebben met het
maken van patronen, deze kan anders iets te moeilijk voor je zijn.
Nog een kleine tip bij het plakken van de letter S, deze moet je plat op de tafel plakken anders krijg je een scheve letter S, dit komt door de bochten die erin zitten.

Het patroon kost € 2,-.

En dit is wat ik ervan gemaakt heb.


   













Gebruikte materialen:

Cardstock is van Bazzill
Designpapier is van Magnolia
Stempels zijn van Magnolia
Kerstster is van Magnolia
Swirl met sterren is van Nellie Snellen
Kleine kerstballetjes is van Memory Box
Smalle bomen is van Magnolia
Grote boom is van Marianne Design

Alle letters heb ik bewerkt met Gesso
Ook heb ik plakparels gebruikt.

Alle Magnoliaatjes zijn ingekleurd met Twinkling H2O: Natural Linnen, Fuzzy Peach, Desert Clay, Golden Sand, Poppy Red en Spanish Moss en zo hier en daar zit er een beetje stickels op.

Heb je nog vragen over het patroon of materialen dan kan je altijd even mailen.

Veel knutselplezier, Thea

  
           

6 reacties:

Kati zei

Oh Thea, what a wonderful and amazing work. I'm really impressed.

Hugs
Kati

Sinikka zei

Thea dit ziet er GEWELDIG uit. Heel leuk bedacht, erg mooi gemaakt en geweldig ingekleurd.
Mijn complimenten!!!
Gr Sinikka

Angélique zei

Ik dacht dat ik hem ging maken, maar wat een werk Thea..... complimenten. Ik wacht wel tot er houten letters op de markt komen haha. Prachtig!!
Angelique

angelique (anlou) zei

hoi meis
wauw wat ziet dat er geweldig uit, volgens mij is het heel veel tijd die erin zit
maar petje af voor je meis
ik nu ook volger hier, dus blijf up to date, als ik volgend jaar weer mijn arm kan gebruiken, ga ik uitgebreid bij je kijken en bestellen
liefs angelique

Gerd@ zei

Hoi Thea, wat een geweldig leuke site, en wat een leuke projecten, super!! ik heb inmiddels het patroon aangevraagd.
Groetjes Gerda

vixen zei

Hi I would love the template for this but I'm in the Uk and not sure postage costs etc, my blog is here: http://vixensscrapping.blogspot.co.uk/ would have emailed you but can't find your email address x From Tracey

Een reactie posten