Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

Mijn patronen.

Welkom op de pagina met mijn patronen. Na 10 jaar is er een eind gekomen aan de Kaart- en Scrapkaart pakketten van Krea 'Teja'. Een tijdje geleden heb ik een Cameo Silouette gekocht en daar een paar workshops voor gevolgd en nu leek het me leuk om daar iets te mee gaan doen.In plaats dat ik nu volledige kaartpakketten ga verkopen worden het nu patronen van doosjes ed.
Het gaat altijd om een basis patroon. Hieronder kun je in de verschillende berichten zien wat je er dan mee kunt doen, maar natuurlijk kun je ook je eigen fantasie erop los gooien....eigenlijk vind ik dat nog leuker, maar namaken is ook geen probleem.
Deze patronen krijgen een klein prijsje...dit omdat ik rechten moet betalen voor deze patronen, om dit met jullie te kunnen delen....en er zitten natuurlijk ook materiaal kosten aan vast, zoals inkt, papier enz...
De patronen zullen bestaan uit een voorblad met daarop een voorbeeld van het basis doosje/creatie....en daar nog één of meerdere pagina's met het patroon.
De moeilijkheid van de patronen worden aangegeven dmv sterren, 1 ster makkelijk...2 sterren normaal...3 sterren moeilijk...
Op dit moment zijn de patronen alleen via de beurzen en via email te bestellen. Hoe je de patronen kunt bestellen zie je aan de rechter zijkant onder het kopje "Instructies".
Groetjes Thea

woensdag 19 september 2012

Patroon #4...1 ster


Dit is patroon #4.
Wat jullie nu zien is het basispatroon.
Het patroon bevat een voorblad met deze afbeeldingen en een
kopieer papiertje met daarop het patroon.
Als je het patroon kopieert kan je het steeds weer opnieuw gebruiken.
Ik raad jullie aan om een iets dikker kopieer papiertje te gebruiken zodat  het iets makkelijker aftekent op je designapier.

Het patroon kost € 1,-


En dit is wat ik er van gemaakt heb: 






Gebruikte materialen:

Designpapier is van Maja Design
Stempel is van CC Design
Het hart is van CotageCutz
Bloemen, tak, ronde bloemenkrans, blaadjes en bloemenrand is van Memory Box
De vorm waar de tekst in staat is een snijmal van Sizzix

De afbeelding is ingekleurd met Twinkling H2O: Natural Linnen, Fuzzy Peach, Wintermist Grey,
Jasper Red en Ice Blue.

Heb je vragen over het patroon of materialen dan kun je me altijd een email sturen.

Veel knutselplezier,
Thea


1 reacties:

Wil zei

Wat zijn die doosjes leuk Thea. En wat leuk dat je ze zo nog mooier maakt door ze aan te kleden. Zelf heb ik ook de Silhouette Cameo. NOg niet zo heel lang en gebruik hem eigenlijk alleen nog maar om dingen uit te snijden om op kaarten te plakken en om de kaarten zelf uit te snijden :) Ik ben vloger geworden om zo je ideeën te bekijken :)

groetjes, Wil

Een reactie posten